טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שלושה ימים התחלתי לקחת טמוקסיפן. מאז אני בוכה, עצבנית, הרגשת סחורחורת וגלי חום. בקיצור - לא ציפיתי לתגובה כה מהירה ודראסטית האם התופעות אלה משתפרות עם הזמן?
שלום לך! צר לי לאכזב אותך, אך מנסיוני גלי החום לא יעברו מעצמם. אצלי התופעות החוזרות של גלי החום החלו אחרי כשבועיים-שלושה של נטילת הטמוקסיפן. בינתיים שמעתי מחברה (עדיין אין לי נסיון בדבר) שאם לוקחים ויטמין E טבעי- זה יכול לשפר את המצב. אני מחכה לתשובה על כך (בפורום אחר אמנם), אם תהיה- אשמח לעדכן גם כאן. רעיה
לטמוקסיפן אין בדרך כלל תופעות לואי מידיות. גלי חום, אם מופיעים, מורגשים מספר שבועות לאחר תחילת לקיחת טמוקסיפן. דברי עם הרופא שלך האם אולי הפסקת טיפול הורמונלי אחר לפני לקיחת טמוקסיפן?