צמיחת שיער לאחר כימו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי לפני כחודש טיפולים כימוטרפיים.השיער החל לצמוח. האם לאפשר את הצמיחה כמות שהיא? האם מומלץ לעשות דבר מה נוסף על מנת שהצמיחה תהיה מלאה?
גם אני אחרי הכימו ומחכה לחזור להסתובב בלי כיסוי ראש. כאן באתר הנשים המליצו לגלח את הראש פעם-פעמיים, כדי לחזק אותו. כך אכן עשיתי ואני מוכרחה לומר שזה די מדכא - כי את חוזרת למצב של הקרחת המלאה. אבל יומיים אחרי הגילוח - אני רואה קוצים והם אכן נראים יותר חזקים. בהצלחה