שאלה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! עברתי ניתוח להסרת גוש ממאיר בשד וגם הוסרה בלוטת הזקיף ובבדיקה התגלה שהבלוטה לא נגועה, האם בטוח ששאר הבלוטות לא נגועות?והאם תפשו אצלי את המחלה בזמן? בתודה מראש!
כאשר רופא מיומן מבצע את הפרוצדורה של בלוטת זקיף אז הסיכוי הוא מצוין לדיוק. כלומר אם בלוטת הזקיף לא נגועה אז גם אין בלוטות נגועות נוספות. סרטן שד ללא ערוב בלוטות נחשב לסרטן שד מוקדם, קשה לומר "אם תפשו בזמן" ללא פרוט נוסף אך סביר שאכן תפשו בזמן.
שלום, האם מישהו יודע לענות אם בהדסה עין כרם מבצעים הניתוחים עם הסרת בלוטת הזקיף?