תודה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצוות אחת מתשע שלום, ברצוני להודות לכם על המידע הרפואי הרב, המהימן והחשוב שאתם מפרסמים באתר זה. לאחרונה אני מלווה את אמי, שחלתה בסרטן השד, בפגישותיה עם רופאים ואונקולוגים ואני מרגישה כל כך טוב עם העובדה שאני מגיעה לפגישות אלה מוכנה, כאשר ברשותי ידע ואני יכולה לשאול שאלות ולהבין את התשובות לעומקן. עובדה זו מאפשרת לי לתת לאמי תמיכה נוספת מלבד התמיכה הרגשית וזאת בדמות הבהרות ופרשנות שאני נותנת לדברי הרופאים. תודה לכם ויישר כח!
רותי יקרה, המידע הוא כוח, ואת כבר אמרת את זה למעשה. הדבר היחידי שאני רוצה להוסיף הוא שהאתר לא רק מספק מידע אלא גם תמיכה, הן של אנשי מקצוע, והן של חולות, מחלימות, בריאות ובני משפחה. את מוזמנת לכתוב, לשתף ולהשתתף. כמו גם קיימת האפשרות להשתמש בקו החם של "אחת מתשע" שמתופעל על ידי מתנדבות חולות לשעבר בסרטן השד, וגם דרכן אפשר להשיג מידע רב, ותמיכה. מחזקת את ידיך, ומאחלת איחולי ביראות, שלך, טלי