זולדקס - שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחורה בת 30, לאחר ניתוח, כימותרפיה ועכשיו בעיצומן של ההקרנות. במהלך ההקרנות קיבלתי מחזור ועל כן הוחלט על הפסקת מחזור בזריקת זולדקס פעם ל4 חודשים. לפני 8 ימים קיבלתי את הזריקה הראשונה. אתמול שוב קיבלתי מחזור ( במלוא עוצמתו.... וכשבועיים בלבד לאחר המחזור הקודם...). להבנתי זה הגיוני מכיון שטרם עבר מספיק זמן מהזריקה - האם אני צודקת? האם יש מקום להקדים את זריקת הזולדקס הבאה ולא להמתין עד שיעבור חודש מהזריקה הקודמת? תודה מראש :)
זולדקס ניתן כל חודש, אין צורך להקדים, סביר להניח שכבר לא תקבלי וסת שוב. הוסת שקיבלת היא קרוב לודאי עקב ירידה ברמות ההורמונים משניים לזולדקס.