לד"ר בן-ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי המחלה, עברתי את כל התהליך, ניתוח, טיפולים כימיים והקרנות. אני רוצה לדעת האם יש סוגים של דיאורדורנט שצריך להמנע מהם, כמו אלה שמכילים אנטיפרספירנט, אלומינים, או שעדיף שלא להשתמש בדיאורדורנט בכלל?
קודם כל המון בריאות ואני ובטח עוד רבות כמוני שמחות לדעת שאת אחרי הכל. בקשר לדיאודורנט הכי טוב להשתמש ב- אבן קריסטל (דאודורנט) מינרלית - ניתן חמצוא אותה בבתי מרקחת ובבתי טבע. זה עולה בסביבות ה- 60 ש"ח אבל היא נהדרת ומחזיקה מעמד המון זמן.
הסוג היחיד שאני ממליצה לא להשתמש הוא של חלבלין ששמים כל 21 יום, מעבר לזה אין לי המלצות מיוחדות.