Climex
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לגינקולוג, לפני כ-8 חודשים ניסיתי 90 כדורי Climex, במשך 30 יום. לא הרגשתי הטבה או הפחתה בגלי החום ( אני מטופלת ב-Tamoxifen). כעת גלי החום הוחמרו (אולי גם בגלל הקיץ), אך בנוסף לכך אני סובלת לאחרונה משינה טרופה ועצבנות. מלבד Climex ניסיתי כבר עוד כ-4 תרופות. לא עזרו. מכולן ה-Climex זכור לי כמשפיע לטובה, במידת מה. שאלתי: האם עדיין (עברו 8 חודשים) מומלץ Climex, אין בו סיכון? ואם כן מומלץ, איך לקחת הכדור, עם הארוחות? תודה מראש, נועמי.
כל התרופות הצמחיות למינהם אינם יעילים כנגד גלי חם וכנגד תופעות של גיל המעבר. יתרה מעך, לא הוכחה הבטיחות שלהם על הרחם או על השד. לכן אסור ולא כדאי לקחת אותם. התרופות היחיות היעילות לגלי חם הן אלו מסוג של פרוזק, אפקסור או סרוכסט. כדור אחד ליום. באם אין השפעה משפקת לאחר כחודש ניתן לקחת פעמיים ליום. התרופות הללו יעילות אצל כ 50% מהנשים. בהצלחה פרופסור אילן כהן