גוש שמתפוגג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע וחצי כתבתי על גוש כואב בשד אשר בעקבותיו הפנה אותי כירורג לממוגרפיה ואולטרסאונד. כשלושה ימים לאחר בדיקת הכירורג קיבלתי מחזור ובמהלכו הגוש החל להתפוגג והכאב נעלם. כרגע, (יומיים לאחר תום המחזור) אין גוש, אלא התגבשות קטנה, מעין התעבות. האם עדיין כדאי לי ללכת לבדיקות אליהן הופנתי?
היי תלכי רק כדי שתהי רגועה ושקטה. בהצלחה רונית
שהכל בסדר.
שלום שרון, אם הכל נעלם יכול להיות שבאמת אין צורך בבדיקות נוספות, אבל כדאי לפחות לגשת שוב להיבדק ולוודא עם הרופא שגם הוא חושב שאין צורך בבדיקות הנוספות.