שאלה לד"ר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר נועה שלום רב אני בת 45 לפני שנתיים התגלה אצלי גידול הורמונלי בערכים גבוהים PR-90?% PE80% היום הכול תקין אני לוקחת טמוקסיפן ואני קוראת שהטמוקסיפן נקשר לקולטנים לאסטרוגן הנמצאים בתאי השד התקנים ומונעים את הקישור של האסטרוגן לתאים וכ"ו והשאלה שלי מה קורה עם הפרוגסטרון? האם הטמוקסיפן נותן הגנה גם לפרוגסטרון? תודה מכול הלב דרורית
הסירי דאגה מליבך, טמוקסיפן יעיל מאד נגד גידולים עם קולטנים חיוביים לאסטרוגן ופרוגסטרון. ההסבר הוא קצת מסובך לפרוט דרך הפורום. הבעיתיות של סרטן שד היא עקב אסטרוגן לא פרוגסטרון.
דרורית שלום, האם עברת טיפולי פוריות? {הפריית מבחנה}, גיל דומה לשלי- {גילוי}, מאחלת לך בריאות אילה