נופוגן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלנו מרשם לנופוגן. מישהו יודע אם בקופ"ח עושים בעיות בקבלת התרופה? כי אנחנו צריכים לקנות אותה דחוף ליום א' הקרוב. תודה מראש!
היי עד כמה שידוע לי לא. אני קבלתי ללא בעיות אבל כדאי שתתקשרי לבית מרקחת ותבדקי, כי הנהלים משתנים. תבדקי גם אם המרשם של הבית חולים תקף. בהצלחה רונית
שלום מירב , לא כתבת באיזו קופה את בד"כ לא עושיםבעיות רק שלפעמים נותנים תרופה חליפית (לא ניופרוגן ) ולעיתים יש להם בעיה עם הכמות המבוקשת. בד"כ מירשם בי"ח יש להמיר במירשם מרופא משפחה/להעביר למזכירות רפואית כאשר אלו בקשות מיוחדות תרגישי טוב והחלמה מליאה