phyllodes tumor
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אירית שלום . בתאריך 06.03.2002 כתבת בפורום זה על גידול ממאיר בשם פילודס. ובקשת לדעת האם יש לתת הקרנות או כימוטרפיה לסוג זה של גידול? תשובתו של דר' גוטמן היתה שלא . אבל יש לעקוב אחר הישנותו . אם את עדיין מעיינת בפורום זה ורואה את הודעתי , אודה לך אם תעני לי מה קורה אתך היום . מה מצבך וכו' יש לי ענין ענק לשמוע על כך אחרי שנתיים, לי התגלה אותו גידול ועברתי כריתה מלאה ללא טיפול נוסף ודי חיה בערפל כמעט מוחלט גם אחרי התייעצויות עם מיטב הרופאים שדי נדמה לי שאינם בקיאים היטב בסוג זה שלכל הדעות נדיר ביותר.
גם לי גילו אותו גידול לא עברתי כריתה מלאה אלא הוצאה של הגידול בשני ניתוחים עד שהבדיקה הפתלוגית הוכיחה שהמקום נקי זה היה לפני 8 חודשים
אשמח ליצור קשר עם מי שחלתה בגידול בשם פילודס להחלפת מידע.