לא בטוחה שזה המקום...

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

21/11/2015 | 22:35 | מאת: שוקיסטית

היי לכולם, אז לא בטוחה שזה המקום היות שזה לא בדיוק טיפול פוריות מה שאני עומדת לעבור. אחרי הרבה התלבטויות החלטתי לעבור הקפאת ביציות מסיבות לא רפואיות. אני בת 31 ורווקה, הגעתי להחלטה הזאת מסיבות רבות בינהן העובדה שלא רוצה ש"השעון הביולוגי" שלי ישלוט בהחלטת בחירת הבן זוג שלי ולבין היסטוריה המשפחתית של קרשיות יתר לבין זה שהיתי שם כשאחותי עברה את הטיפולים במשך 4 שנים עד שהצליחה. כמה שאני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות מכל הסיבות האלה, ככה גם אני מפחדת, והדבר שאני הכי מפחדת ממנו זה לעבור את כל התהליך הזה לבד! לבד את הבדיקות, לבד את הדקירות, לבד את השאיבות ולבד את כל התופעות לוואי שלא ידוע לי איך זה ישפיע עלי. אחת הסיבות שאני עוברת את התהליך זה כי אני לבד ולא רוצה לעשות את הבחירות הלא נכונות בגלל שרוצה ילד. ובצורה נורא משעשעת מתברר שלהתחיל את התהליך הזה ממחיש לי עוד יותר את העובדה שאני לבד ,ועוד לפני שהתחלתי את התהליך עושה לי רע והפחד משתלט עלי. אשמח לקבל ממכן עצות ולשמוע איזה תופעות לוואי יכולות להיות מההזרקות והשאיבה ככה שאדע למה לצפות, היות והתהליך הוא אותו תהליך של טיפולי פוריות עד שלב השאיבה. סורי אם זה לא המקום :)

לקריאה נוספת והעמקה
22/11/2015 | 13:00 | מאת: מטופל"שית

ברוכה הבאה. אכן תהליך של הקפאת ביציות זהה לתהליך שעוברות מטופלות פריון. ואני מאחלת לך המון בהצלחה! האם התכנון הוא להקפיא ביציות או עוברים? האם עשית בדיקה לרזרבה שחלתית על מנת להבין איפה את עומדת? לגבי תופעות הלוואי - אינדיווידואלי. לי למשל לא היו תופעות לוואי בכלל במהלך הטיפולים. אולי קצת השמנה שאפשר לייחס להורמונים ואפשר גם לא :) אנחנו כאן לתמוך בך.

22/11/2015 | 15:17 | מאת: שוקיסטית

החלטתי להקפיא ביציות לפי המלצת הרופא בגלל הגיל שיחסית צעיר לתהליך ולפי הבדיקות אני נמצאת בדיוק באמצע אז הוא מאמין שלא אצטרך יותר מ2 שאיבות (בשביל ה-20 ביציות). אשמח אם אפשר קצת לחלוק על התהליך... כמה זמן ההחלמה מהשאיבה? עד כמה הזריקות כואבות, מפחיד לחשוב שאזריק לעצמי האמת. ואשמח לשמוע לאלה שהיו תופעות לוואי כמה זה "נורא".

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה