רחם
דיון מתוך פורום פוריות חברתי - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. רווקה בת 20, בדיקת US US: אבדומינלי רחם: רחם- דו קרני רחם 1: אורך: 44 מ"מ רוחב: 29 מ"מ , עובי רירית: 10 מ"מ רחם השני: אורך 44 מ"מ רוחב: 28 מ"מ , עובי רירית 9.3 מ"מ שחלות: ימנית 26 מ"מ X מ"מ 24 שמאלית 48 מ"מ X מ"מ 23 מכילה מבנה ציסטי לא סדיר 26*15 מ"מ 1. כשיש שני גופי רחם ע"פ המידות שרשמתי אפשרי להיות בהריון ? 2. מידות השחלות תקינות ? 3. שחלה שמאל - מכילה מבנה ציסטי לא סדיר 26*15 מ"מ, מזה? האם זו ציסטה שצריך להוציאה ? 4. בכלל מה מצבי ע"פ US הנ"ל מבחינת פוריות ? אודה על תשובה מפורטת תודה.
היי מתוקה, האמת אין לי מושג מבחינה רפואית מזה אומר. אני רק זוכרת משפט שאמר לי הרופא שלי פעם "שהיום לא נכנסות להריון רק נשים שאין להן רחם - כל השאר יכנסו זה רק לוקח זמן" :) אני גם זוכרת שבחלק מהטיפולים ישבתי בעמדות המתנה עם בחורה שהיו לה 2 רחמים והיתה בטיפולים. אני משערת שזה יהיה אפשרי רק בטח ידרוש מעקב וטיפול ברמה כזו או אחרת. שיהיה המון המון בהצלחה!