אוטרוגסטן ואיחור של יומיים

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

02/01/2014 | 23:28 | מאת: מירי

שלום רב, אני בת 26 לפני הריונות, נסיתי להיכנס להריון כשנה, לאחר מכן הרופא שלי נתן לי ליטול כדור איקוקלמין למשך חמישה ימים ואז תמיכה באוטרוגסטן 200 וגינלי למשך 15 ימים, אני כרגע בכדור ה-14, ובאיחור של יומיים במחזור, אני מרגישה מעיין אי נוחות בבטן התחתונה מידי פעם כמו לפני מחזור אך יותר חלש, תחילה החזה כאב כמו לפני מחזור ולפני כארבע ימים הכאבים נעלמו כה לא היו והוא נורמאלי לחלוטין, האם אוטרוגסטן דוחה מחזור? האם הכאבים שאני מרגישה יכולים להיות כאבי השרשה או שזה מוקדם לדעת, אציין כי עשיתי בדיקת הריון ביתית היום בערב והיא יצאה שלישית, אולי זה מוקדם עדיין במידה ויש הריון? אודה על התייחסותכם המהירה:)

לקריאה נוספת והעמקה
03/01/2014 | 09:30 | מאת: מטופל"שית

ברוכה הבאה :-) אכן לתמיכה יש תופעת לוואי שלפעמים היא מאחרת את המחזור, יחד עם זאת זה לא אומר שאין כרגע הריון. הבדיקה הבייתית לא אמינה ואני אומרת לך מניסיון ( אני בשבוע 11 אחרי בדיקה ביתית שלילית ) ולכן ממליצה לך בחום ללכת לעשות בדירת דם. לצערי קשה מאד לזהות הריון לפי תסמינים מכיוון שהם מאד דומים לתסמינים של מחזור ולכן אנחנו תמיד מדגישות את חשיבות בדיקת הדם היא היחידה שתוכל לומר לך בוודאות האם יש הריון או לא. האם עשיתם הזרעות? שיהיה המון בהצלחה. מחזיקים לך אצבעות!

03/01/2014 | 12:27 | מאת: מירי

תודה רבה לך:) לא עשינו הזרעות מקווה שלא נגיע לשלב הזה, אומנם בעלי עשה ספירת זרע ויצאה פטולוגיה של שלושה אחוזים והבנתי שמארבע אחוזים זה נחשב תקין, הרופא נשים שלי אמר שזה לא נורא וכי ניתן להיכנס להריון ספונטני ועל כן נתן לי את התרופות התומכות. מקווה שכך יהיה:) תודה על ההסבר:) והמון מזל טוב :)

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה