הודעה על הירון משמח

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

24/01/2013 | 16:23 | מאת: מיכל (מהצפון)

כבר לא תבוא בחודשים הקרובים...שלילי מוחץ! עכשיו אני מפורקת לגמרי, הרופא התייאש ואמר שניסינו כבר הכל והוא לא יודע מה לעשות. ובנוסף להכל עוד חודש ניתוח של בעלי לויריקוצלה ואז 3-4 חודשי הפסקה כדי לבדוק מצב זרע ורק אח"כ אפשר להתחיל לחשוב על חזרה לטיפולים... אני עצובה, מיואשת ומדוכאת!! נמאס לי!!

לקריאה נוספת והעמקה
24/01/2013 | 19:46 | מאת: מישי

אוי...מיכלי כבר קפצתי בשבילך... יקרה! כואבת בכאבך... כל כך קשה, האתגר הזה שלנו. אני ממש רק עכשיו התחלתי ורק מדמיינת אתכן נשים אלופות ומדהימות! לאט לאט מיכל. תתאבלי קצת... אני בשבוע שעבר נפלתי על הרצפה ומיררתי בבכי... השבוע כבר פחות ופחות... אפילו מחייכת כי אני צריכה להשאר בריאה וגם את מיכל. תשארי בריאה, קחי את ההפסקה הזו אולי ככה קצת להרגע. אני מקווה שאני לא מדברת שטויות... אני עכשיו על גלולות 21 יום ואמנם אני כל כך קצרת סבלנות! אבל לפחות יש לי קצת מרווח נשימה, לקרוא, לשאול, להכין את עצמי ולהתחזק וסתם להיות עם בעלי בלי למרר בבכי. שולחת לך חיזוק מישי

26/01/2013 | 21:12 | מאת: מיכל(מהצפון)

כבר אין לי כוח לכתוב... מקווה ממש שילך לך מהר ובקלות. תאמיני לי, מי שמכירה אותי יודעת עד כמה השבירות שלי הם קצרצרות, אני בד"כ חוזרת לעצמי כ"כ מהר, אבל הפעם זה כבר שבר אותי לגמרי... מקווה שגלולות שלך יסתיימו במהרה ובטיפול 1 בינגו להריון תקין ומשעמם שיסתיים בידדם מלאות בע"ה!!

24/01/2013 | 22:11 | מאת: עלמה

מהכוצרת שלך כבר קפצתי משמחה...הרגת אותי. אוי ממי אני מצטערת לשמוע. את יודעת למרות השבר והעצב את עדיין אופטימית עם כיוון לעתיד. ..... אני פחות חזקה ממך...אני נשברתי!!! יקירה תרשמי לי שוב את כתובת המייל שלך....אני רוצה לדבר איתך. בינתיים אני שולחת חיבוק חם ואוהב...אני יודעת שקשה לך זה נורא קשה. ואף אחד לא מבין. אף אחד לא מסוגל להבין טת הייסורים האלה. אני עברתי היום שאיבה....האחרונה בחיי. אני נשבעת שאני לא עוברת את זה שוב. פשוט החלטתי שאני רוצה להתמקד ביש ולא באין. ממי תכתבי לי את הכתובת נדבר קצת. נשיקות יקירה.

26/01/2013 | 21:08 | מאת: מיכל(מהצפון)

מה איתך?? היתה לך החזרה כבר? המייל שלי הוא:[email protected] באמת תכתבי לי כי גם לי יש המון מה לכתוב לך... מה אגיד לך?? גם אני שבורה ממש, יש מעין חוט קטן של תקווה, אבל אני כבר ממש באבל, מרגישה כאילא איבדתי משהו יקר כ"כ. הייתי בטוחה ההחזרה הזו תצליח- קלקסן ואספירין, ויטמין מפה ועד פ"ת, תמיכה של מלא אסטרופם ואנדומטרין, וגם החזרה כפולה- 3 עוברים... זה שובר! גם אני רוצה להתמקד ביש ולא באין, אבל מצד שני הרצון להקים משפחה גדולה גודל מאוד. בכל מקרה, עכשיו אני הולכת להפסקה של 4 חודשים לפחות, אמרתי שאני רוצה להתחיל להשקיע בעצמי-ארשם לחוג ספורט, אנסה להוריד את הבטן שהתנפחה לי מהקלקסן, אני נראית כמו בחודש שלישי-רביעי לפחות. בטן שלי ממש ממש מנופחת מתרופות מגעילות. וברור שזו שאיבה אחרונה שלך- כי עכשיו את הולכת להיות בהריון ארווווך!! מובן?? אין מצב להפלה!!! יאללה, תכתבי לי, נדבר.

31/01/2013 | 21:31 | מאת: נועה

גם אני קפצתי כשקראתי את הכותרת ונפלתי מההמשך..... (((((((((((((((((((((((((אוףףףףףףףף))))))))))))))))))) אוף עם חיבוק גדול. ומכירה אותך ויודעת שאת גם באמת אוספת השברים הכי זריזה שיש לנו פה. אבל בכל זאת. דכאון. באמת שמבינה. יכולה לתת לך קצת אור בשביל קצה המנהרה בדמות אח שלי שעבר ניתוח וריקוצלה שהביא אליהם שני ילדים בריאים טבעיים ושלמים לחלוטין ללא טיפולים... לקח אמנם יותר מחצי שנה, אם אני לא טועה אפילו שנה אחרי הניתוח, אבל זה עבד אצלם בגדול! מאחלת לך מנוחה הכי משקמת בעולם. אפילו שאני לא פה כל הזמן, חושבת עלייך הרבה.

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה