איחור במחזור
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת גלולות יאז כבר ארבעה חודשים וכל פעם אני מקבחת מחזור בגלולה הלבנה האחרונה. הפעם זה לא קרה יש לי איחור של יום. בדיקת הריון יצאה שלילית. מה יכולות להיות הסיבות לאיחור? עוד לא עברו 35 יום מאז המחזור הקודם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירדן מור, התופעה של העדר וסת (מחזור) בין חפיסות גלולות היא מוכרת ולא מציינת שום בעייה. המשיכי ליטול את הגלולות כסדרן ובסיום החפיסה הבאה קרוב לודאי שתגיע וסת. אם לא תגיע - גם לא נורא, אבל אם מפריע לך הדבר, ניתן לבצע הפוגה של חודש בגלולות והכל יסתדר (עד ששוב יקרה...(-: רפואה שלמה.