מחזור או דימום לאחר הפלה
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים וחצי עברתי הפלה טבעית בבית( שבוע 9 הריון שלא התפתח) מספר ימים לאחר ההפלה האולטרסאונד הראה כי הרחם ריק משאריות והרירית נוצרת מחדש. לפי הרופא מרגע ההפלה אמורה לקבל מחזור תוך.4-6 שבועות. עברו שבועיים מאז האולטרסאונד והיום לפתע החל דימום.( שבועיים מוקדם מהצפוי). מה יכולה חהיות הסיבה והאם דורש בדיקה? תודה
עדי שלום, יש שתי אפשרויות למצב: 1. הערכת מועד הופעת הוסת על ידי הרופא היתה שגויה. הורמון ההריון "מפגר" בירידתו לאחר ההפלה הטבעית. וייתכן שהדימום הוא עדות לכך שרמתו התאפסה. 2. שבניגוד לנאמר באולטראסאונד - לא כל רקמת ההריון התפנתה מהרחם. שתי האפשרויות ניתנות לשלילה באמצעות בדיקת רמת הורמון ההריון (ביתא) ובדיקת אולטראסאונד חוזרת. רפואה שלמה.