יעוץ

דיון מתוך פורום  האשה והרחם

08/02/2014 | 16:40 | מאת: רוני

שלום, יש לי ווסת כל 28 יום למשך 6 ימים~ מזה חודשיים הווסת התקצרה ליומיים עם דמם בין וסתי. עברתי פעמיים א.ס. בפעם ראשונה לא נמצא דבר ובפעם השניה חשד לפוליפ. קראתי בפורומים שיש נשים שעברו בהמשך היסטרו' אבחנתית שראו בה פוליפ וכשבוצע בהן ניתוחית לא נמצא דבר. על מנת שלא אעבור סתם תהליך, רציתי לשאול אם קיצור ימי מחזור קשור לפוליפ או שאולי יש לי בעיה אחרת שיש לבדוק והפוליפ שלכאורה רואים הוא א- סימפטוטי? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

רוני שלום, לדעתי אין קשר בין גילוי הפוליפ ובין צמצום משך הוסת. אם צריכה להיות השפעה כלשהי היא בדרך כלל הפוכה קרי התארכות הוסת והפרשות דמיות בין-ויסתיות. למרות זאת איני ממליץ על התעלמות מנוכחות הפוליפ שכן עלולה להתפתח בו מחלה מורכבת יותר (אם כי הסיכון לכך נמוך מאד). היסטרוסקופיה אבחנתית היא הליך פשוט יחסית ואינפורמטיבי מאד. רפואה שלמה.

10/02/2014 | 11:49 | מאת: רוני

תודה על המידע החשוב שכן הד"ר אמר שיבצעו בי אבחנתית+ ניתוחית בו זמנית בהרדמה מלאה.( עדיין לא קבעתי תור לבי"ח) כאמור, הסיפור שלי התחיל לפני כחודשיים~ והחלטת הרופא הייתה לאחר הווסת הבאה עם תוצאות א.ס אך כמו שציינתי שאר המחזורים היו בעל אופי זהה של יומיים לכן לדעתי אין טעם רוץ לניתוחית אלא רק לאבחנתית ,אם הבנתי אותך נכון?

מנהלי פורום האשה והרחם