צילום רחם ומחזור קשה
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביצעתי צילום רחם ב4.8 לפני שלושה שבועות שיצא תקין תודה לאל. קיבלתי מחזור בשישי בערב 23.8 , מאוד קשה, בשבת וגם היום סבלתי מכאבים עזים, והדימום מאוד חזק... בחודשים האחרונים לא היה לי ככה. האם זה בעקבות הצילום רחם ?מהסיבה "שהתעסקו" שם? האם זה טוב שהדימום כזה חזק אחרי צילום? מבחינת "השטיפה" ופתיחת המעברים כמו שהדיו בצילום עשה. תודה וערב נעים..
לקריאה נוספת והעמקה
ספיר שלום, דימום חריג אחרי התערבות כלשהי ברחם היא ארוע שכיח. זה לא טוב וזה לא רע. זה מה שזה. רפואה שלמה.