סבל יום יומי ללא פיתרון.
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שנה ושלושה חודשים הייתה לי דלקת בשלפוחית. מאז תחושתה לא עוברת. כאבי אגן, צריבה לאחר השתן, כאבים אינסופיים. בדיקות שנערעו על ידי מיטב המומחים בארץ. האבחנה היא ויסטיבוליטיס. עכשיו יש לח ציסטוסקופיה בעוד חודש. הסבל אינסופי. אובדת עיצות.האם יש לך הצעה? אני בת 37, גרושה עם ילד בן 8.5. אין לי חיים כתוצאה מהמצב. אשמח לעזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, איני מבין את הקשר בין בעיות השתן שלך ובין אבחנת וסטיבוליטיס שקשורה בכאבים בפתח הנרתיק בנסיון לקיום יחסים או החדרת טמפון. כדאי להמתין לתוצאות הציסטוסקופיה. בהצלחה.