הריון?????????????????????????????
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתאריך 28.4 הוצאתי התקן מסוג מירנה היה לי דימום חזק במשך 9 ימים. ב 1.6 עשיתי בדיקת הריון ביתית הופיע פס כהה ופס בהיר יום למחרת עשיתי בדיקת דם והבטא הייתה 7. אם זה לא הריון מדוע המחזור מאחר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדן, לפי הנתונים קרוב לודאי שאינך בהריון אם כי כדאי לבתע בדיקת דם נוספת בעוד שבועיים אם הוסת ממשיכה להתעכב. הסיבות לעיכוב בוסת הן רבות. הסיבה העיקרית שאינה הריון היא חוסר איזון הורמונלי כזה או אחר. גם שימוש ממושך במירנה יכול להיות סיבה מתחום זה מאחר ש"זנב" ההשפעה ההורמונלית של מירנה עלול להמשך תקופה של מספר חודשים. רפואה שלמה.