דימום חזק אחרי פוסטינור
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 18, נטלתי גלולת פוסטינור לפני שבועיים וחצי ואחרי ששה ימים התחיל לי דימום חזך שנמשך עד היום, היום זה היום העשירי במחזור והדימום עדיין כמו היום השני. האם זה נורמלי? אני גם רוצה לדעת כמה זמן זה נשאר בגוף? מתי אוכל לעשות בדיקת הורמונים אם אני לא רוצה שיגלו שנטלתי פוסטינור?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאיי, מאיי שלומך? פוסטינור הוא הורמון. נטילת הורמונים יוצרת שיבוש כלשהו. הדימום שאת מתארת הוא סוג של שיבוש. אני מניח שבחודש הבא הכל ישוב לקדמותו. בבדיקות דם אין אפשרות לדעת שלקחת פוסטינור ולמה שתרצי להראות בדיקות שלך למישהו? רפואה שלמה