האם יש טיפול ל..
דיון מתוך פורום טיפול בשיטת אייפק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בעיה שאם אני ישן יותר ממה שאני רגיל לישון בלילה אז נסתם לי הראש ויש לי עייפות רבה וחוסר חשק, האם יש טיפול לכך, ניסיתי דיקור ושיאצו, וזה לא עזר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אמיר, אני מאמין שאפשר לעזור לך באמצעות טיפול בשיטת אייפק. לשם כך תוכל להיכנס לאתר עמותת מטפלי אייפק בישראל או בכל דרך אחרת שתבחר ותמצא מטפל/ת מוסמך/כת בכיר/רה או מומחה/ית, באיזור מגוריך אשר יערכו איבחון וטיפול בהתאם לכך. בכל מקרה אני מאחל לך בריאות טובה ובעיקר שינה מהנה ויקיצה לפחות כזו. בהצלחה. אבישי מגל מומחה בטיפול בשיטת אייפק