תינוק בן 8 חודשים
דיון מתוך פורום 'שפת אם' - תקשורת דואלית עם תינוקות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 8 חודשים. מקשקש הרבה מגיל צעיר אך רק בהטיות של 'א' ו'י' (ולא בה, דה, גה וכו'). האם זה מעיד כל בעיה?
שלום לאורית ותודה על הפנייה, האם התינוק שלך החל להצמיח שיניים? לא הייתי נלחצת ובכדי שתקבלי את התשובה הכי מקצועית הייתי ממליצה שתפני לפורום של קלינאי התקשורת הישראלי ותשאלי שוב את השאלה שלך. www.ishla.org.il רק טוב