הושטת צעצוע
דיון מתוך פורום 'שפת אם' - תקשורת דואלית עם תינוקות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא לתינוקת מהממת בת 5 חדשים וחצי שאלתי היא: כשמושיטים לה צעצעוע לוקח לה קצת זמן עד שהיא תופסת אותו,היא גם לא מרבה לקשקש. האם זו בעיה ומה אפשר לעשות?
שלום לאמא של הילה ותודה על הפנייה, לצערי השאלה שאת שואלת אינה בתחום ההתמחות שלי. על פניו לא נשמע שיש כאן בעייה אבל באותה נשימה אני תמיד בעד לבדוק. בכל טיפת חלב יש יום בשבוע בו ניתן לראות עם קביעת תור מראש רופא התפתחותי שיכול להסתכל על הילדונת שלך ולבדוק את הדברים. כמובן שתמיד ניתן לפונת אל רופא הילדים האישי. באותה נשימה אם יש באפשרותך לצלם את הרגעים שבהם היא מראה את ההתנהגות שאת מוטרדת ממנה יהיה קל יותר לאיש המקצוע להבין את החששות שלך. כי לפי חוקי מרפי הילדונת תתנהג באופן מושלם בעת בדיקה... רק טוב