אני רוצה מפגש לילד שלי בן שנתיים יש לכם

דיון מתוך פורום  'שפת אם' - תקשורת דואלית עם תינוקות

12/02/2007 | 11:05 | מאת: רעות

הוא נורא אוהב ספרים ויש לו כבר סימנים משלו אבל קצת מתעכב בדיבור לא ממש היסטרית כי גם אני וגם בעלי היינו כאלה מה את ממליצה?"

לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2007 | 20:22 | מאת:

שלום לרעות ותודה על הפנייה, יש לנו מפגשים אישיים עם פעוטות הגדולים משנה וחצי ואם יש לך חברות עם ילדונים בגיל הזה את פשוט יכולה לצרף אותם למפגשים הללו כדי לקבל חברה. אנא את מוזמנת להביט בדוגמאות שלנו באתר: http://www.sfatm.com/he/Samples ולקבל רעיונית את ההפעלות שלנו. חשיפה חוויתית בבסיסה תקדם אותו בהבנה גם אם לא בהגייה ואני חייבת להמליץ בכל זאת שקלינאית תקשורת תראה אותו ולו בצפייה פסיבית כדי שחלילה לא תפספסי איזשהו קושי שמאוחר יותר ייקח יותר זמן לפתור. רק טוב

19/02/2007 | 00:30 | מאת: מיטל פלדינציק

כל יום שני אצלנו במרכז! מחר - ה-19 לחודש פגישה ראשונה ללא תשלום אתם מוזמנות עם הילדים. 10:30 רחוב לאה 6 נאות אפקה

14/02/2007 | 17:00 | מאת: רעות

שוב פעם שלום הסתכלתי באתר וזה נורא נחמד אבל זה הכל? את חושבת שזה יעזור לו להגיע למילים ולא יעכב אותו עוד יותר? הסימנים שיש לו עכשיו עוזרים אבל קצת מפחיד אותי לתת לו עוד כמה. ומה אם יהיה לו יותר נוח להשאר איתם ולא להגיד את המילים?

15/02/2007 | 11:08 | מאת:

רעות שלום ותודה על הפנייה, התשובה היא שזה לא מעכב אלא להיפך מקדם. אין ילד שאנחנו לא חושפים אותו למחיאות כף ל"כל הכבוד" ל"בוא" עם האצבעות, לנשיקה לשלום אם נפנוף וכו'. אנחנו לא חושבים על כך בצורה מודעת אבל שילוב הסימנים מקל על התהליך ההבנה. הבסיס השפתי הוא רחב יותר. מה שמונע (אם אין בעיית הפקה ותכנון) דיבור היא הבשלה של תיבת הקול והשליטה על השרירים השונים. אנחנו חברה שומעת. לילדון החמוד שלך יהיה רבה יותר קל לצעוק אמא במקום לחכות עד שתגיעי אליו ותסתכלי מה הוא עושה עם הידיים... אנחנו מגובים במחקרים רבים ועד היום לא נתקלתי במאמר המדבר על עיכובים כתוצאה מחשיפה והדבר נכון גם בילדים עם צרכים מיוחדים. האמירה הכי חזקה שלי בנושא היא לגבי הילדה שלי עשיתי זאת איתה כך שאני לא רק מספרת לך על משהו שהתעמקתי בו אלא גם יישמתי בביתי שלי... מקווה שעניתי ואשמח לשמוע שאלות נוספות. רק טוב