כיב ברגל ופעילות
דיון מתוך פורום ורידים וכלי דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום... אימי סובלת מזה שנים רבות מבעיית ורידים בולטים ברגלים. לאחרונה הופיע אצלה פצע כואב בקרסול רגל ימין שאינו נרפא מזה מס' שבועות. למרות שהיא טרם נבדקה ע"י רופא לדעתנו מדובר בכיב, נקבע לה תור לרופא לעוד 10 ימים לערך. שאלתי היא האם עדיף שהיא תיתן לרגל לנוח ותמנע מהפעלת הרגל עד כמה שניתן או שאין לכך השפעה כלל? תודה...
לקריאה נוספת והעמקה
כשמופיע כיב , מרכיב חשוב בטיפול הוא שכיבה עם רגל מוגבהת. ניתן לפתור את בעיית הכיב לחלוטין באמצעות טיפול בסקלרוזציה תחת סונר. ממליץ שתכנס לאתר הבית שלי www.dr-galili.co.il לפרטים נוספים.