ורידים בולטים ברגליים

דיון מתוך פורום  ורידים וכלי דם

26/06/2012 | 06:58 | מאת: טלי

שלום, אני בת 48 וסובלת מוריד בולט גדול באיזור המפשעה ונימים באיזורים שונים ברגליים. לפני כשבועיים עברתי טיפול בהזרקת קצף לוריד אצל כירורג כלי דם מומחה ומיומן בתחום, בכללית אסטתיקה. הטיפול נעשה לאחר בדיקת אולטרסאונד והסבר.נקבע שאצטרך 2-3 טיפולים לורידים (דליות) ואח"כ טיפול נםרד לנימים. היו שטפי דם איזוריים אבל מה שבעיקר מטריד אותי היא העובדה שיצאו וירידם גדולים לרוחב הירך ברגל בה נעשתה ההזרקה. הורידים האלה שיצאו מכאיבים מאוד ומהווים בעיה אסטתית. האם זה קורה בטיפולים כאלה? האם זה מעורר עוד ורידים? כמובן שאבדק אצל הרופא שוב, אבל אשמח לדעת שזה לא לצמיתות אלא יעלם גם כן. זה מפריע לי מאוד הן אסטתית והן בשל הכאבים. בנוסף אני מבקשת לדעת אם טיפול כזה מגביל בביצוע פעילות גופנית כמו ריצה ואופניים שחיה פילאטיס ויוגה. בתודה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך לעיתים בעקבות הטיפול מופיעים גושים נוקשים ומכאיבים בורידים, זוהי לרוב תופעה צפויה וחולפת ומעידה על תגובה טובה לטיפול. כמובן שאיני יכול להוסיף על הנ''ל בלי בדיקת הרגל. לרוב לא צריכה להיות הגבלה מיוחדת בפעילות הגופנית בעקבות הטיפול.

26/06/2012 | 16:03 | מאת: טלי

תודה. לא ממש הופיעו גושים. יצאו ורידים במקומות אחרים בכלל. לא בוריד אליו הוזרק הקצף, אלא כעשרה סנטימטרים מתחתיו. האם זה יחלוף או שגם לשם יש להזריק? אם זו תגובת הגו שלי, זה אמור לקרות גם בטיפולי ההמשך?

מנהל פורום ורידים וכלי דם