אצבע כחולה ברגל-חסימת כלי דם
דיון מתוך פורום ורידים וכלי דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה. לאימי הכחילה הזרת של הרגל לפני חודשים בודדים והיא סובלת מכאבים במקום. בבדיקת דופלר נתגלתה חסימה בינונית ולפני כשבועיים החלה לקבל זריקה לדילול דם, שנאמר שתצטרך לקבל 6 שבועות. ימים ספורים לאחר תחילת הטיפול חל שיפור משמעותי בצבע האצבע שהפכה לורדרדה, אם כי הכאבים העזים לא פחתות. לאחר יומיים של שיפור שוב חזר הצבע הכחול. המראה פחות טוב אפילו מממה שראינו לפני הטיפול. מה עלינו לעשות כעת? אילו בדיקות עליה לבצע כדי לא לאבד את האצבע לנמק? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה