וריד "מתפוצץ"

דיון מתוך פורום  ורידים וכלי דם

07/11/2006 | 11:53 | מאת: נ

שלום ד"ר גלילי, לפני כשבוע הרגשתי איך שעומד "להתפוצץ" לי וריד ברגל- קודם הוא התנפח קצת החל לגרד ולאחר כמה שעות היה לי שטף דם במקום. אני מניחה שלאחר ששטף הדם יעבור במקום יהיה לי איזה וריד נפוח כמו ברגל השנייה. שאלתי בעצם למה זה קורה והאם כדאי לטפל בזה כבר או לחכות שהמקום יחלים לגמרי. בברכה, נ

לקריאה נוספת והעמקה

קיימת סבירות גבוהה שיש לך אי ספיקה בוריד הפנימי שאותו אינך מסוגלת לראות. הוריד ש'התפוצץ' הוא רק ענף של הוריד הלא תקין. קיים לכך טיפול יעיל מאד ונוח. תוכלי לקרוא פרטים ב www.dr-galili.co.il

19/11/2006 | 14:03 | מאת: דפנה

שלום יש לי מזה כמה שבועות תחושה של צריבה בנקודה מאוד מסויימת בשוק רגל שמאל ממש תחושה של שריפה מבפנים, זה מגיע לסירוגין ונמשך מספר שניות בודדות. עיקר הכאב בערב ובלילה, במשך היום כמעט ולא. רופאת המשפחה לא הרגישה כלום, אבל אני מרגישה במישוש המקום ובהשוואה לרגל השניה, כי יש מעין שקע במקום בו כואב. יש לי אמנם תור לצילום רנטגן, אך מאחר ולא נמוש כלום אני חוששת שצילום הרנטגן לא יאמר כלום, אני חרדה לדעת מה יכולה להיות הסיבה לכך, האם זה מוכר?

מנהל פורום ורידים וכלי דם