אני רוצה לשתף אותכם בתסכול שלי.

דיון מתוך פורום  צמיחה אישית ונשית - מעגל נשים

27/03/2006 | 18:43 | מאת: שונדי

אני נערה בת 20 היו אנשים שיגידו שאני ילדונת והיו כאלו שארו בי בוגרת. אותי זה לא משנה איך יראו אני מרגשיה בוגרת, אך מאוד מתוסכלת בפנים. הייתי מאוהבת בבחור שנתיים אהבה חזקה הייתי דיי אובססיבית כלפיו, בסוף זה נגמר וכבר לא אוהבת אותו ומרגישה ריקנות מבפנים כאליו משהו חסר לי בלב, אני מרגשיה שהלב שלי פשוט בוכה. ולא מסוגלת לראות את עצמי סתם עם בחור למשהו רק עם הוא אהיה רציני איתי, אז מגיעה למצב שאין לי בכלל סיפוק מהצד הגברי וזה מדכא אותי. אני עובדת עם ילדים ומתאמנת בחדר כושר אבל חוץ מזה אין לי הרבה בשגרה היום יומית, ובסופי שבוע יוצאת למועדון ונפגשת עם חברות. אבל בפנים בלב כל הזמן בוכה וקשה לי נורא עם זה. אני משתדלת לא לחושב על זה יותר מדיי אך זה מלווה אותי כל הזמן רגשת הבדידות הזו היא ממש חונקת אותי אני מרגישה לחץ כבד על החזה והמחזור מאחר לי...ממש הרגשה קשה שאף פעם לא התמודדתי איתה. ואני כל הזמן מפנטזת על האחד שיגיע לי ומקווה שיגיע בקרוב ואיתן לי הרבה אהבה וצומת לב לה אני ממש זקוקה וגם הפנטוזים הללו לא כל-כך עוזרים כי אני ממש חייה בבועה כזו שלא תמיד היא מצאותית...אבל זה לפחות מה שמחזיק אותי הפנטוזים הללו. אז מה עושים כדי למצוא את הבחור מהפנטזיה כי שעד שאני מכירה בחור שנרא לי הפנטזיה מתנפצת כי אני מגלה שהוא לא זה בשבילי.. ואז אני מגיעה לתסכול גדול. תעזרו לי בעצה טובה או תגובה שתעודד כי זקוקה לזה... חוץ מזה שבוע טוב לכולכן ואשמח להיות חלק מהקהילה שלכן.

27/03/2006 | 19:03 | מאת: יערה

שונדי יקרה שלום ברוכה הבאה לפורום שלנו , את בהחלט מוזמנת להשאר ולקחת חלק , לשתף , לענות , וכל מה שמרגיש לך נכון ,צר לי לשמוע שאת עוברת תקופה קשה עכשיו , אבל הדבר הכי חשוב שאת צריכה לעשות קודם כל זה , ללכת לרופא נשים ולבדוק מה הסיבה שהמחזור שלך מאחר ,אם את באמת מרגישה שאת בוגרת אז קחי אחריות על הבדיקה, זה שאת מרגישה עכשיו תיסכולים , ריקנות ,ןמשהו חסר בלב , זה מובן מאליו , תמיד כשקשר מסתיים , נשארת ריקנות , כי חסר משהו , הרגש שקודם מילא אותך איננו , זה שאת עובדת , והולכת לחדר כושר מצוין , כך את עסוקה לפחות חלק מהזמן , אולי במקום לחפש עכשיו קשר חדש עם גבר , למה שלא תנסי אולי משהו אחר , תני לעצמך פרק זמן של כמה שבועות בלי לחפש גבר , בלי שום מערכת יחסים כדי שתוכלי לייצב את המצב הריגשי שלך , אולי תחפשי לעשות משהו אחר שמעניו אותך , אולי איזה קורס מענין , או בכלל משהו ללמוד , זה יעסיק אותך מאוד ולפחות זה לא ישאיר לך זמן לפנטז על דברים שלא קורים לך עכשיו ,אני בכלל חושבת שאת צריכה הכוונה מחודשת לחיים שלך , מקווה שעזרתי לך , בהצלחה יערה

27/03/2006 | 22:29 | מאת: שונדי

יערה תודה רבה על התגובה! אני באמת משתדלת כמה שפחות לחשוב על התיסכול, ודיי מצליחה לא לחשוב על זה. אני כבר חודשיים ככה, בגלל זה הקושי הגדול. מחר אני הולכת לרופא נשים שלי, ובמקביל אני הולכת לשיחות אצל תרפיסט, שעוזר לי לבנות את עצמי ולהכין אותי לקראת הבחור שאני מפנטזת עליו, כדי שכשהיה לי בחור אני ידע איך להתנהג איתו. התרפיסט עוזר לי בזה שאנחנו מנתחים את הקשרים שהיו לי בעבר עם גברים שהם היו דיי כושלים. לאט לאט אני מצליחה לעודד את עצמי ואפשר להגיד שגם מצליחה (: טוב לילה טוב יערה וכל בנות הפורום, אשמח לתגובה מכולכן. ממני שונדי.