אסנת

דיון מתוך פורום  צמיחה אישית ונשית - מעגל נשים

06/01/2006 | 09:26 | מאת: גילה

אני בטוחה שאני לא היחידה שלא שמעת את שמי. אז הנה את שומעת נעים מאוד שמי גילה. לא כתבתי את הערתי כדי להתכתב אהבתי לקרוא את הדברים של מילי והבנתי אותה ואת מה שהיא כתבה. היא כלל לא נעלבה פשוט לא אהבה להיות כאן יותר כי היא לא באה לפטפט מה נשמע ולאן נוסעים או לעשות חצאי עבודות. אני לא רואה שהיא חוזרת ולא מאמינה שיש לה סיבה או ענין לחזור ואני לא חושבת שאפשר וכדאי להמשיך לדבר על זה, או שאתן מסוגלות להבין על מה היא דיברה, זה ברמה עמוקה יותר ולא מתאים כאן. לי זה חבל כי אני הבנתי ובעיני היא היתה צמיחה אישית אמיתית. באמת חבל ומיותר לדוש בזה כאן יותר.

06/01/2006 | 10:58 | מאת:

כתבת דבר מה ואני בחרתי להשיב לך. כעת את כותבת שוב ולמען האמת אני לא חושבת שכדאי לי להשיב כי בדיוק כפי שכתבת זה יהיה לדוש בענין וסתם. אני מצטערת עבורך שאינך מוצאת ענין בפורום מעבר לכתיבתה של מילי אבל מכבדת ביותר. בטוחה שתמצאי עצמך בכל מקום אחר והעיקר שיהא לך טוב ותהיי מרוצה ומאושרת. בשורות טובות אסנת.

07/01/2006 | 08:27 | מאת: גילה

אינני זקוקה לאישור למצוא את עצמי במקום אחר משום שאינני נמצאת כאן אינני כותבת כאן אלא למקרה הזה. לדעתי את סילפת את האמת הברורה כשכתבת שמילי לא המשיכה משום שהיא בחרה להיפגע ומצאתי לנחוץ ולנכון להגיד את זה. הסברתי לך שלא היה טעם להמשיך לכתוב בפורום צמיחה אישית שלא ממלא את יעודו ומטרתו והוא לא פורום צמיחה אישית אלא חזרה על הרגלים קודמים. קראתי את הדברים שהיא כתבה לסיבות עזיבתה. לדוש זה כשאת חוזרת על אותם דברים ועל אותה גישה ולתקן זה כשאני מתקנת אותך על הטעות הבסיסית שהיתה בדבריך וזה לא עניין של דעה אלא של קריאה, הבנה וראיה. כך שאודה לך אם לא תהיי לא מנומסת.