גבר‮או‮מדוזה‮

דיון מתוך פורום  צמיחה אישית ונשית - מעגל נשים

20/12/2005 | 15:33 | מאת: irina

אני יכולה להגיד בנושא שאני מסכימה קצת עם כל עמדות שהועלו כאן, העיקר צריך לדעת את המינון הנכון. אני תמיד חושבת ואני בטוחה שנשים רבות יסכימו איתי שהגבר צריך להיות בעל עמדות, עמוד שידרה של הזוגיות, המגן, לא איזה רכיכה או מדוזה שמסכימה עם כל דבר. אבל מצד שני גבר במקרים רבים מחפש לו את האמא בדמות האשה בשביל להישמע לה ולהתקרבל‮תחת‮כנפה‮

20/12/2005 | 16:49 | מאת:

למה הוא צריך עוד אחת ? אני לא הייתי רוצה שהגבר שלי יאמר אמן על כל מה שאני אומרת ואם נחדד את זה אני שמחה שהוא אומר אמן אבל כשהוא מסכים איתי ולא בגלל שאני כאמא שלו, אמרה לו את זה . זה ההבדל למעשה בין רכיכה לבין עמוד שדרה לא ?! אנחנו מחפשות את התווך וכמו כל דבר - האיזון בין השניים הוא הנכון והטוב ביותר. לפחות בשבילי ולדרכי.

20/12/2005 | 16:58 | מאת: שירה

אסנת ואירנה אני חוששת שלקבוע שהגברים מחפשים בת זוג שתהיה קצת אמא, יהיה נכון ומדוייק בערך כמו לקבוע שהנשים מחפשות בן זוג שיהיה קצת אבא... יתכן שהחלוקה הזאת ל"תכונות אמהיות-נשיות" (רוך, עדינות, חום, חמלה וכו') ול"תכונות אבהיות-גבריות" (עוצמה, הגנה, טיפול וכו') היא חלוקה קצת בעייתית. הלא בכל אישה יש גם תכונות "גבריות" ובכל גבר קיימות התכונות ה"נשיות". יכול להיות בהחלט שיש גברים שמחפשים את דמות האם בבת הזוג, אבל מדובר במקרים פרטיים ואם נחפור פנימה בתוכם - וודאי נמצא שמדובר באיזה שהוא חסך בדמות אם. לא רצוי בעיניי לקחת את המקרים הללו ולעשות הכללות על כל הגברים ומה הם מחפשים בבת זוג. ההכללה היחידה שנראית לי הגיונית היא שכולנו, כל בני האדם, רוצים לאהוב ולהיות נאהבים. כולנו, כל בני האדם, רוצים מישהו שלפעמים יהיה רך כלפינו אבל לפעמים ידע גם להיות חזק ועוצמתי, שיהיה בו גם מן האישה וגם מן הגבר. אבל ללא ספק מה שאני מחפשת בבן זוג לא זהה למה שהשכנה שלי מחפשת בבן זוג, כי הצרכים של שתינו שונים מכורח היותנו שתי נשים שונות. במאמר מוסגר אני יכולה לציין שאני אישית לא סובלת שבן הזוג מתנהג אלי בצורה יותר מדי "אבהית", כך שעובדה שלא כל הנשים מחפשות דמות אב... :-)