התרופה "מיקל"
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאי אתר דוקטורס שלום, קודם כל אני מודה לכם/לך על עזרתכם ותשומת לבכם. אני מניקה תינוקת בת חצי שנה, הנקה מלאה ללא תוספים כלל. ההנקה תקינה. אני סובלת משיעול עמוק כבד וליחה רבה, מזה כשבועיים. אני מתקשה להוציא את הליחה בשיעול. רציתי לדעת האם מותר לי לקחת את התרופה "מיקל" המכלה את הרכיב: carbocysteine 375 מ"ג בטבליה. אם כן, כמה טבליות ביום עלי לקחת. תודה רבה, אלה המודאגת.
היי אלה, כדאי לך לבדוק עם הרופא המטפל לגבי התרופה. יש גם מרכזים למידע תרופתית בהריון ובהנקה - כדאי להתיעץ איתם: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך רפואה שלמה!! בברכה אלן