הנקה לאחר ניתוח להגדלת החזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא ביתי בת 39. עברה ניתוח להגגדלת החזה לפני כשנה ומחצה. כרגע בהריוו בחודש שביעיץ השאלה היא האם אחרי ניתוח ה מותר להניק ??ושאלה שנייה היא האם ההנקה תזיק לצורתם של השדיים המוגדלות על ידי סיליקון תודה אורה
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורה, ראשית, אינני רופאה. אלא יועצת הנקה מוסמכת. מותר להיניק אחרי ניתוח להגדלת החזה. השינויים לרוב מתרחשים בעקבות ההריון - שמכין את השדיים להנקה באם היא תרצה להיניק או לא. השינויים היא כבר תרגיש בחודשי ההריון. אם לאחר מכן ישתנה הצורה או לא אף אחד לא יכול לנבא על בטוח. בברכה אלן