כניסה להריון בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ילדתי לפני 4 חודשים, לאחר הלידה היה לי דימום כחודש ימים ופסק. הנני מניקה ושאלתי היא - האם ניתן להיכנס להריון בזמן הנקה?? הרי מחזור חודשי איני מקבלת ואיננו משתמשים כרגע באמצעי מניעה לכן למיטב הבנתי אינני יכולה להיכנס להריון. אכן?.. תודה מראש
היי לוטם, צר לי להודיע לך אבל בהחלט את יכולה להכנס להריון!!! אז מהר - תחשבי על דרך למנוע את זה אם אכן את לא מעונינת בהריון נוסף. לפני וסת בא ביוץ - ונכון להיום את לא קיבלת מחזור אבל כל רגע זה יכול לבוא. היות והביוץ מקדם את הוסת את לא תדעי מתי הביוץ קורה - ואז נקלט הריון עוד לפני שהספקת לדמם. בברכה אלן
בני בן שנה וחמישה חודשים ואני עדיין מניקה, אני מקבלת מחזור כבר 4 חודשים בצורה סדירה, אך יש שוני בזרימה בהתאם לכמות היניקה. האם ניתן בשלב זה להכנס כבר להריון(אני מעוניינת).