יציאה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אמורה לצאת מחופשת לידה בעוד חודש ואני פוחדת שאם אתחיל לתת חלב שאוב מבקבוק התינוקת לא תיקח את הציצי. זאת ילדה שלישית שלי ומאוד חשוב לי להניק אותה כי את השתיים הראשונות לא הצלחתי, אז לפחות את זו.
היי אירה, זה עניין מאוד אישי. יש תינוקות (הרוב) שמשלבים בקבוקים, יניקה, אפילו תמ"ל (פורמולה) ללא כל בעייה. יש לפעמים תינוקות שלא רוצים בקבוק, ויש גם אלה שלא רוצים לחזור לשד אחר כך. כדי להקטין את הסיכוי שהיא לא תרצה שד, אז רצוי שכל ניסיון עם בקבוק יעשה על ידי מישהוא אחר ולא את. אם היא מזהה אותך רק עם הנקה אז יש כל הסיכויים שהיא תמשיך לנוק. בברכה אלן