וסת לאחר לידה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך אלן, ילדתי בת לפני 6 שבועות והיא יונקת הנקה מלאה. בשבוע האחרון הפסיק הדימום מהלידה לגמרי. שאלתי היא-האם הוסת חוזרת מיד (כל חודש) בזמן ההנקה? והאם יכול להיות שלא תהיה וסת כמה חודשים בכלל?
שלום רב! בדרך כלל אין וסת בחודשים מיד אחרי לידה. בכל אופן אחרי 6 שבועות כדאי לשמור - אחרת יש אפשרות להכנס שוב להריון. לפעמים הוסת חוזרת אחרי 6 שבועות (נדיר) ולפעמים רק אחרי הפסקה מוחלתת מההנקה. זה משתנה בין יולדת ליולדת. בברכה אלן