עובדים...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ילדתי בת 4 חודשים אוכלת רק חלב, לפני שבוע חזרתי לעבודה ואני שואבת לה חלב פעמיים (לפנות בוקר, וכשאני בעבודה) אני מצליחה לשאוב כ200 מ"ל סה"כ וזה לא מספיק לה (משעה 8 עד 15:30) האם כדאי לתת מנה אחת של מטרנה או להוסיף לחלב שלי דייסה ?
היי לך, כדאי לך לשאוב יותר - אחרת החלב יגמר לך. היא לא צריכה דייסה או חלב סינטטי - היא פשוט צריכה יותר חלב אם. אם תרצי לשמור על התפוקה תצטרכי לשאוב יותר. גם רצוי להאכיל אותה ממש באיטיות. אכילה מבקבוק גורמת לה לאכול הרבה יותר מאשר היניקה האיטית בקצב איטי. לכן את לא עומדת בכמויות. להניח את הבקבוק במקביל לרצפה ולא באוויר - כך החלב זורם יותר מהר כשהבקבוק עומד. לעשות הרבה הפסקות אחרי מספר לגימות - כמו שהיא עושה ביניקה. כך אולי היא תאכל פחות - מקוה שזה עוזר בברכה אלן