ערבוב אוכל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם נכון שמותר לערבב חלב אם עם דייסת מטרנה?? האם מותר עם קורנפלור?? האם צריך לחמם לפני הוספת הדייסה את החלב אם הוא שואב ובמקרר? תודה
אפשר לערבב דייסה עם חלב אם. אבל קורנפלור רק מגיל 4 חודשים.ושאר הדייסות מגיל חצי שנה.
היי אביבית, אם התינוק פחות מחצי שנה - אז לא כדאי לתת לו קורנפלור או דייסה. אלה מאכלים רק לאחר 6 חודשים, ההמלצה של כל גורמי הבריאות העולמיים וגם של משרד הבריאות שלנו - להיניק באופן בלעדי עד מחצית השנה הראשונה של חיי התינוק. אם את מתכוונת לתינוק יותר מחצי שנה-ניתן לערבב את הדייסה עם חלב אם רק אם הדייסה אינה מכילה מרכיב של חלב אחר. אז מערבבים רק עם מים. אחרת יש הכבדה של חלבונים ומרכיבים אחרים על מערכת העיכול של התינוק. בברכה אלן