חלב דליל???
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מכיוון שאני אמורה לחזור לעבודה התחלתי לשאוב חלב עבור בני בן השישה שבועות . צבעו של החלב לבן אולם יש בו מידה מסויימת של שקיפות. לאחר שאיבה נראה כאילו חלקו העליון מימי. האם זה מעיד שהחלב דליל? האם זה צבעו של החלב? הייתי בטוחה שצבע החלב לבן ושהוא סמיך כמו פורמולה. בנוסףאני שואבת כל 3 שעות משני הכיוונים האם ניתו לאחסן באותו בקבוק שאיבה משני הצדדים?
היי רינת, החלב שלנו יותר דליל מפורמולה. תלוי מתי את שואבת כי החלב משתנה. אם תשאבי לפני ההנקה - החלב דליל ושקוף יותר, ואם תשאבי אחרי ארוחה - אז החלב יותר סמיך . החלב מזין ולא חשוב מתי את שואבת ושומרת. את גם יכולה לשמור על חלב ששאבת משתי השדיים. זה כאשר את שומרת בו זמנית ושתי הכמויות באותו בקבוק באותה שאיבה. אם את שואבת כמות מצד אחת, שמה במקרר, ורק שואבת מצד השני אחרי מספר שעות, אז יש לקרר קודם את הכמות לפני שאת מוסיפה את זה לבקבוק שכבר במקרר. אם תרצי מתקן נחמד לאחסון חלב - ראי את הלינק: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 מקוה שזה עוזר בברכה אלן