חלב ערב מדולדל יותר?פחות טעים?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן, תודה על תשובתך. יכול להיות שחלב ערב הוא מדולדל יותר? פחות טעים? חברה כך אמרה לי ואני תוהה אם יש אמת בדבר או שזו רק " שמועה". תודה.
היי אסנת, ממה שאני יודעת, יש ףחות חלב בערב, וזה כדי לא להכביד על המערכת של התינוק. בערב יש פחות חלב אחרי יום שללם שאנחנו מיניקות, מטפלות בתינוק שמצריך מאיתנו הרבה אנרגיות. לגבי הטעם? לא שידוע לי. לא נתקלתי בממצא מדעי כזה (עדיין) אז לא. תמיד לומדים דברים חדשים. אשמח ליידע בהמשך. בברכה אלן