תוהה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן כשבתי בת החודשים נירדמת אחרי ההנקה אני חוששת להפריע לה על ידי הרמתה לגרפס (בעיקר בלילה). אני שואלת כי היא מתעוררת מאד מהר. האם לפעמים ניתן לוותר על הגרפס?
היי ליהי, גרפס הוא באצם בועת אוויר שנוצר בגלל הכנסת אוויר בזמן האוכל - בדרך כלל זה מציק לתינוק אפילו עד הפסקת הנקה לרגע ואי נוחות. כמו כן לאחר הנקה, תינוקות נרדמים ואם הגרפס מפריע לו אז הוא יתעורר או יוצא את האוויר בלי להתעורר. יש גם תינוקות שאין להם גרפס בכלל אז אפשר שהתינוק יוביל אותך. תראי מה שטוב לכם. אם טוב לו שאת לא מרימה אותו אחרי האוכל אז בסדר גמור. בברכה אלן