וסת בעת מחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני 5 חודשים ילדתי והנני מניקה. במשך כל תקופה זו לא קיבלתי וסת. בשבוע האחרון התחלנו לתת לבננו מטרנה, אבל רק ארוחה אחת ביום- בלילה. היום הופיע דימום שנראה כמו וסת. האם יתכן שיופיע וסת בעת שמניקים? האם יתכן שבגלל התוספת (פעם ביום בלבד) הוסת הופיעה? כמו כן, אם זה וסת, האם היא אמורה להיות סדירה כמו טרום הריון? תודה
היי כרמית, כן, יש הרבה אימהות מיניקות שמקבלות וסת. אין לך מה לדאוג. ברגע שילד ישן יותר בלילות או מתחיל לשתות מבקבוקים אפילו חלב אם שאוב - אז יש פחות "הנקה". אז הסיכוי לקבל וסת גדל. לגבי סדירות על זה כדאי לדבר ולהתייעץ עם רופא נשים המטפל. כמובן צריכים כבר לשמור אם לא רוצים להכנס שוב להריון. בברכה אלן