משך ותכיפות הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי ילדה בת חודשיים שיונקת כל שעתיים כ-10 דקות האם זה תקין? האם היא צריכה לינוק יותר זמן ברווחים גדולים יותר? תודה
היי נגה, לכל תינוק יש לו את הדרך והיכולות משלו. ככל שהתינוקת עולה יפה במשקל, חיונית חיובית, נינוחה אז הכל תקין. יש תינוקות שגומרים לאכול תוך 5 דקות ויש כאלה שצריכים שעה ויותר. אם טוב לך וטוב לה אז אין כל בעייה. אם את רוצה לשפר ו את מיניקה רק מצד אחד כל ארוחה אז תנסי לתת לה משני הצדדים. זאת ההמלצה. אבל לפעמים לא רוצים צד שני. אלן