B12
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני צימחונית כבר שנים רבות לפני ההריון התגלה אצלי חוסר ב-B12 וקיבלתי זריקות לטיפול בחוסר. יש לי תינוקת בת חודשיים שאני מניקה, ואני לוקחת כל יום טבליית מציצה של B12 האם יכול להיות שלתינוקת חסר B12? האם אני צריכה להשלים לה את זה באוכל חוץ מהנקה? תודה נגה
hi noga, at the age of two months, babies don't eat anything other than breastmilk so it would not seem logical to feed her complementary foods. This topic you should discuss with your pediatrician. It is very important that the baby should not lack in vitamin b's, so your doctor should be able to guide you. good luck ellen