הריון בתקופת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בתי בת 8 חודשים ויונקת הנקה מלאה.מהווסת האחרונה שלי עברו 47 יום (עלי לציין שבד"כ היא לא סדירה).כבר ערכתי 2 בדיקות ביתיות והן יצאו שליליות.האם ישנם סימנים שונים להריון כאשר מניקים?האם יכול להיות שבגלל ההנקה תתכן לפתע הפסקה ארוכה יותר מווסת לווסת?(המחזורים הקודמים היו:33,34 יום)??????
hi you might want to discuss this with your rofeh nashim. there are no rules generally, but if you have doubts then speak to him/her. sorry for the English, i am on holiday in the USA. ellen
לי היתה פעם הפסקה של 53 ימים בןסת בזמן הנקה