אחרי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי להניק את בני לפני כחודשיים אחרי שנה די אינטנסיבית של הנקה. תוך כמה ימים השדיים פשוט נעלמו לי כלא היו. אף פעם לא הייתי בעלת חזה גדול אבל הוא היה לפני ההריון בינוני ויפה ועכשיו הוא שטוח לגמרי. זה נורא מדכא! ממה זה נובע? זה הורמונלי? יש מה לעשות בנידון? (כמובן שאני לא חושבת כרגע על ניתוחים קוסמטיים)
hi racheli pregnancy usually prepares the breasts for breastfeeding, AND changes come about from pregnancy. After breastfeeding there are those who have larger breasts AND then again, there are those whose breasts get smaller. There is involution of the milk production system, AND I guess one does not know how it will affect ones breasts. Maybe in the next pregnancy it could change but I don't know. Maybe your gynecologist can answer these questions better than I. Ellen