גיהוקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת שבועיים מגהקת המון וזה מפריע לה לישון. מה ניתן לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני גיהוקים נובעים משתי סיבות, אי בשלות במערכת העיכול, ושינויים בחומציות. יש תינוקות שמגהקים יותר מאחרים, וזה עובר ככול שהם גדלים אין הרבה מה לעשות עם זה רק לחכות , אומרים שלהם זה פחות מפריע מלנו . מציצה עוזרת מאוד להסדרת הנשימה ולכן מקלה על השיהוקים ולכן מומלץ אם היא מתחיל לגהק בזמן הארוחה, תני לה את השד,אם היא רוצה לינוק הוא ימשיך ביניקה והגיהוקים יעברו מעצמם ואם היא לא , תאפשרי לה למצוץ את האצבע שלך עד "יעבור זעם " . בהצלחה נירית