שאיבת חלב אם בעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעוניינת לשאוב חלב אם בעבודה ולהקפיאו בבית. אני גרה במרחק של חצי שעה עד שלושה רבעי שעה מהעבודה שלי, ואני מעוניינת לשאוב בעבודה כמה פעמים ולשמור את החלב במקרר של העבודה ורק כשאני אחזור הביתה אני רוצה להקפיאו (בדרך הביתה אני שומרת את החלב בציידנית). האם זה בסדר שהחלב נמצא במקרר כ 9 שעות ורק אז מקפיאים אותו? מהו הזמן המקסימלי שהחלב יכול להיות במקרר עד שמקפיאים אותו?
שלום רון ניתן להשאיר חלב שאוב מספר ימים בקירור ( עד 5 ימים ) לפני ההקפאה . אך למרות זאת ההמלצה היא ,על מנת לשמור על איכות טובה של החלב ,להכניסו להקפאה לא יואחר מ24 שעות מרגע השאיבה ( כך שאת בטווח הבטוח :-) ) בהצלחה נירית